$ads={1}
การโรงแรม/รีสอร์ท, อสังหาริมทรัพย์, ธุรกิจบริการ
วันนี้
คุณสมบัติพื้นฐาน
งานประจำ
1 - 3 ปี
กรุงเทพและปริมณฑล
ปริญญาตรีหรือสูงกว่า
20,000 - 30,000 บาท/เดือน
หน้าที่และความรับผิดชอบ
Key Responsibilities:
Monitor and follow up on site operations, preparing various reports related to administrative, financial, maintenance, safety, and cleaning tasks. Effectively solve basic problems and inspect staff-prepared documents to present to the building manager.ติดตามการปฏิบัติงานหน้างาน และการจัดทำรายงานด้านต่างๆ อาทิ งานธุรการ และการเงิน งานซ่อมบำรุง งานความปลอดภัย งานความสะอาด และอื่นๆ โดยแก้ไขปัญหาเบื้องต้น ควบคุมและตรวจสอบการจัดทำเอกสาร และรายงานจากเจ้าหน้าที่นำเสนอผู้จัดการอาคาร- Assist in the preparation of documents for condominium juristic person committee meetings, attend meetings, record minutes, and execute tasks assigned based on meeting resolutions.สนับสนุนงานจัดเตรียมเอกสารประกอบการประชุมคณะกรรมการนิติบุคคลอาคารชุดในวาระต่างๆ ให้กับผู้จัดการอาคาร เข้าร่วมประชุม บันทึกและจัดทำรายงานการประชุม รวมถึงติดตามและปฏิบัติงานต่างๆ ที่ได้รับมอบหมายตามมติของการประชุม
- Coordinate communication and document exchange between the project and the central office, while preparing and delivering reports as required.ประสานงานระหว่างโครงการกับส่วนกลางในการรับส่ง แลกเปลี่ยนข้อมูลข่าวสารและเอกสาร รวมถึงการจัดทำรายงานนำส่ง
- Monitor and manage petty cash usage within authorized limits, including the preparation of budget information and disbursements. Prepare comprehensive reports for presentation to the building manager.ตรวจสอบการใช้เงินสดย่อยตามวงเงินที่ได้รับอำนาจ รวมถึงจัดทำข้อมูลงบประมาณ และการเบิกจ่ายงบประมาณ จัดทำรายงานนำเสนอผู้จัดการอาคาร
- Collaborate with the building manager in planning and organizing building activities, ensuring adherence to guidelines and effectively coordinating equipment and venue preparation. Delegate and supervise duties to project staff, and prepare activity reports for presentation to the community manager.จัดเตรียมงานกิจกรรมต่างๆ ของอาคารโดยรับแนวทางการดำเนินกิจกรรมจากผู้จัดการอาคาร ร่วมออกแบบงานกิจกรรม เป็นแม่งานในการจัดเตรียมอุปกรณ์ และสถานที่ และการประสานงานกิจกรรม มอบหมายและตรวจสอบการปฏิบัติงานหน้าที่ให้กับเจ้าหน้าที่ของโครงการ รวมถึงสรุปและจัดทำรายงานผลการดำเนินกิจกรรมนำเสนอผู้จัดการบริหารชุมชน
- Regularly inspect common property conditions, control asset movements and quantities, and investigate any instances of property misuse by employees or residents. Oversee maintenance and repair procedures, adhering to specified periodic and standard protocols.ควบคุมการจำนวน การเคลื่อนย้าย และการบำรุงรักษาทรัพย์สินส่วนกลาง โดยตรวจสอบสภาพของทรัพย์สินส่วนกลางเป็นระยะ ควบคุมจำนวนและการเคลื่อนย้ายของทรัพย์สิน ตรวจสอบและสังเกตพฤติกรรมการใช้ทรัพย์สินโดยผิดวิธีของพนักงานและผู้อยู่อาศัย ควบคุมการบำรุงรักษาและซ่อมบำรุงทรัพย์สินตามระยะและกระบวนการมาตรฐานที่กำหนดของทรัพย์สินแต่ละประเภท
- Perform other tasks as assigned, which may include representing the building manager in various duties.ปฏิบัติงานอื่นๆ ตามที่ได้รับมอบหมาย เช่นการปฏิบัติหน้าที่แทนผู้จัดการอาคาร
Location Asoke and Bearing
คุณสมบัติ
- Bachelor's degree in a related field .
- Previous experience in property management or a related role is preferred.
- Strong problem-solving and organizational skills.
- Excellent written and verbal communication abilities.
- Capable of working independently and collaboratively in a team environment.
- Proficiency in Microsoft Office and property management software.
- Detail-oriented with the ability to manage multiple tasks efficiently.
- Able to work 6 days/week.
- Able to communicate in English is Advantage
ดูคุณสมบัติเพิ่มเติม
สวัสดิการ
- การฝึกอบรมและพัฒนาพนักงาน
- ประกันสังคม
- มีเวลาการทำงานที่ยืดหยุ่น
- ลาบวช
- เครื่องแบบพนักงาน, ชุดยูนิฟอร์ม
- เที่ยวประจำปี หรือเลี้ยงประจำปี
ดูสวัสดิการเพิ่มเติม