Business Analyst [Ukraine]


 

We are Aval — Raiffeisen Bank Aval — Raiffeisen Bank Ukraine. We are Ukrainian bank. For 30 years, since the first steps of Independence, we have been creating and building the banking system of our country #Together_with_Ukraine. We are one of the largest banks in Ukraine and reliable partner for millions of Ukrainians.

We are fully responsible for all tech development and work as the IT company inside of the bank. We achieve high-speed digital products. We implement modern engineering practices, work on innovations that build high-quality interaction with our customers.

Our bank is people-centric, focusing on the individual and liberating personal innovative power. It’s our way. We look forward to fostering a lasting relationship with you and our innovation.

$ads={1}

#RaifTeam. Welcome you to join us!

Your responsibilities

  • Collaborate with business owners to clarify their requirements for new or enhanced business processes/products
  • Identify and document key business processes/workflows
  • Prepare specification documents for approved decisions
  • Develop a system level view to ensure consistency in requirements
  • Facilitate the alignment of end user requirements with system capabilities
  • Explore integration points with external/internal systems and help development teams with integration
  • Collaborate with development teams to understand architecture implications for business decisions

Requirements

  • 3+ years of relevant professional experience
  • Experience in the financial/banking industry, preferably in product management
  • Excellent analytical skills, able to design complex data flows and business processes
  • Basic knowledge about SOA, microservices, UML, BPMN, SQL (DML, DDL)
  • Experience in API specification, web-services and integration scenarios (including data flow & logic of components for integration)
  • Strong problem solving skills, attention to details and result-oriented mindset
  • Excellent interpersonal communication, negotiation and meeting facilitation skills
  • Passionate team player, committed and self-motivated
  • English level — Intermediate (or higher)

Benefits

International business career: work in a large international company that creates a diverse and inclusive environment for professional and personal growth. Strong Raiffeisen community of highly professional and successful teams from different countries

Challenging WOW-projects: involvement into large-scale projects on product development, using modern engineering technologies, unique approach to encouraging customer-driven innovation

Comfortable and safe format of work: flexible work conditions including remote work or hybrid models alternating between in-office hours and remote work. Offices with uninterruptible power supply and bomb shelters are provided to perform duties

Professional development: knowledge sharing with colleagues from abroad, development within the company, upskilling and reskilling opportunities, internal competitions. The possibility of obtaining a T-shaped expertise. Internal and external training programs. Corporate English courses. Soft skills trainings at our corporate L&D academy. Team building activities and involvement into social projects

Attractive social package and wellbeing: 28 days of paid vacation, medical insurance, official employment. Mental and Physical health support: individual psychological sessions and lectures, -free online workouts, yoga

Stable income: competitive salary and bonuses for your efforts and contribution, rewards for participation in the referral program

Our team on social media:

Facebook
Instagram

__________________________________________________________________________________________________

Ми — Аваль — Райффайзен Банк Аваль — Райффайзен Банк Україна — український банк. Уже 30 років з перших кроків Незалежності ми створюємо та вибудовуємо банківську систему нашої держави #Разом_з_Україною. Ми були і є одним з найбільших банків країни, надійним партнером для мільйонів українців.

За технологічний бік змін у Райфі відповідає Raiffeisen Tech — це своєрідна IT-компанія всередині банку. Ми підвищуємо ефективність та швидкість цифрових продуктів, впроваджуємо сучасні інженерні практики та інновації. Робимо все для того, щоб клієнт отримав крутий та надійний сервіс.

Поєднання у роботі принципів людиноцентричності та інновацій — наш шлях. Запрошуємо у команду людей, які будуть з нами в русі інновацій.

Приєднуйтеся до #Райфкоманди!

Що ви будете робити:

  • Співпраця з business owners для уточнення їхніх вимог до нових або існуючих бізнес процесів/продуктів
  • Підготовка технічної документації для ухвалених рішень
  • Розробка “a system level view”, щоб забезпечити узгодженість вимог
  • Узгодження вимог кінцевого користувача з можливостями системи
  • Дослідження точки інтеграції із зовнішніми/внутрішніми системами та допомога командам розробників з інтеграцією
  • Співпраця з командами розробників, щоб зрозуміти наслідки архітектури для бізнес рішень

Необхідні знання та досвід:

  • 3+ роки відповідного професійного досвіду
  • Досвід у фінансовій/банківській галузі, бажано в управлінні продуктами
  • Досвід аналізу бізнес-процесів, системного аналізу та розробки вимог
  • Базові знання про SOA, мікросервіси, UML, BPMN, SQL (DML, DDL)
  • Досвід специфікації API, веб-сервісів та сценаріїв інтеграції (включаючи потік даних і логіку компонентів для інтеграції)
  • Сильні навички вирішення проблем, увага до деталей і націленість на результат
  • Відмінні навички міжособистісного спілкування, переговорів і фасилітації зустрічей
  • Пристрасний командний гравець, відданий і самовмотивований
  • Рівень англійської — Intermediate (або вище)

Ми пропонуємо:

Досвід роботи у великому системному міжнародному бізнесі: робота у великій міжнародній компанії, яка створює різноманітне та інклюзивне середовище для професійного та особистого розвитку співробітників. Потужна спільнота Raiffeisen Bank International, яка складається з високопрофесійних та успішних команд з різних країн

Круті WOW-проєкти: участь у масштабних проєктах з розробки банківських продуктів, використовуючи передові технології та підходи, які дозволять нашим клієнтам отримувати найкращий, найзручніший сервіс

Зручний та безпечний формат роботи: гнучкі умови, можливість працювати віддалено або у гібридній моделі (дистанційно та в офісі). Для виконання своїх обов’язків можна використовувати офіси із безперебійним живленням та наявними бомбосховищами

Професійний розвиток: обмін знаннями з колегами з-за кордону, розвиток всередині компанії, підвищення кваліфікації та перекваліфікація, участь у внутрішніх відборах. Можливість отримання t-shaped експертизи. Навчання внутрішнє та зовнішнє. Корпоративні курси англійської мови. Тренінги soft skills у нашій корпоративній академії. Командоутворюючі заходи та участь у соціальних проектах

Соціальний пакет та програма Wellbeing : 28 днів оплачуваної основної відпустки та додаткові відпустки, медичне страхування, офіційне працевлаштування. Турбота про ментальне та фізичне здоров’я: індивідуальні психологічні сесії та групові лекції, безкоштовні спортивні онлайн-заняття

Стабільний дохід: конкурентоспроможна зарплата та бонуси за ваш особистий внесок, винагороди за участь у реферальній програмі

Наша команда у соціальних мережах:

Facebook
Instagram

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال