Agentura CzechInvest hledá po celém světě vhodné příležitosti k podpoře české ekonomiky a přílivu investic na naše území. Jsme tým profesionálů, kteří jsou na svou práci hrdí, a kteří chtějí propagovat Českou republiku jako vhodné místo pro investice.
Agentura CzechInvest díky svému regionálnímu, centrálnímu a mezinárodnímu působení zajišťuje komplexní služby pro své klienty. Stále více se zaměřujeme na vysoce technologické a inovativní projekty, abychom zvýšili technologickou úroveň České republiky.
V současné době hledáme vhodné kandidáty/ky na pozici Ekonom/ka – hospodář s rozpočtem
Co tě čeká a co budeš dělat?
$ads={1}
- podílet se na přípravě a sestavení rozpočtu agentury
- zodpovědnost za realizaci a kontrolu hospodaření dle rozpočtu agentury
- zpracovávat analýzy vývoje nákladů, zjišťovat případné odchylky a navrhovat nápravná opatření
- podílet se na přípravě pravidelných zpráv o hospodaření agentury
- metodicky a odborně vést specialisty pro státní rozpočet
- zajišťovat partnerské projekty agentury v oblasti tvorby a čerpání rozpočtu
- spolupracovat na vytváření metodiky pro sledování efektivnosti činností agentury
Co je potřeba?
- vysokoškolské vzdělání (nejlépe ekonomického oboru)
- praxi v ekonomické oblasti, účetnictví a rozpočtech výhodou
- základní znalost účetnictví a účetních mechanismů
- znalost hospodaření příspěvkových organizací výhodou
- analytické a organizační schopnosti
- pečlivost a systematičnost a smysl pro detail
- manažerské dovednosti, samostatnost v rozhodování, zodpovědnost
- znalost MS Office, nadprůměrná uživatelská znalost MS Excel
- základní znalost anglického jazyka
Nabízíme:
- možnost stát se profesionálem v dané oblasti a získat jedinečné know how
- podílet se na rozvoji podnikatelského prostředí v ČR
- práci v nestandardním pracovním prostředí státní organizaci v týmu nadšených kolegů
- místo, kde se můžeš seberealizovat, inspirovat ostatní tak i nacházet nové impulzy
- plný pracovní úvazek, pracovní poměr na dobu určitou s předpokladem navazující dlouhodobé spolupráce snadno dostupné kanceláře v centru Prahy
- možnost skloubit osobní a pracovní život pomocí občasné práce z domova a pružné pracovní době
- 29 volných dnů (25 dní dovolené a 4 sick days), flexibilní/pružná pracovní doba
- balíček firemních benefitů (stravenky v hodnotě 120 Kč, notebook, telefon, příspěvek 500 Kč/měs na Penzijní připojištění/FlexiPass/ Multisport) možnosti dalšího rozvoje – ať už prostřednictvím každodenní praxe, účasti na vzdělávacích akcí (jazykové kurzy, odborné semináře, měkké dovednosti apod.)
Další informace:
- nástup ihned, popř. dle dohody;
- místo výkonu práce Praha
- přihlášky s profesním životopisem a průvodním dopisem zasílejte do 31/8/2023
Přijímací řízení je dvoukolové. První kolo bude zahrnovat posouzení vhodnosti uchazeče na základě předložených dokumentů, osobního rozhovoru se zástupce odboru ekonomického a zástupce HR. Vybraní uchazeči budou pozváni do druhého kola k osobnímu pohovoru s Ředitelem odboru ekonomického. Přijímací řízení může být ukončeno předčasně, ihned po výběru vhodného uchazeče. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo vyhlášené přijímací řízení kdykoliv zrušit, či nevybrat žádného z přihlášených uchazečů.
Tímea ŘíhováPersonální manažer timea.rihova@czechinvest.org