SATPO management, s.r.o. je manažerská společnost, která řídí developerské rezidenční projekty, investuje do pozemkového developmentu pod značkou SATPO a rozvíjí investiční platformu pod značkou City Home z oblasti nákupu existujících činžovních domů či jejich podílů. Na českém realitním trhu působí společnost v rámci skupiny SATPO od roku 1994, nabízí bytové a komerční jednotky na prodej, investiční příležitosti a odborné realitní služby. Zakládá si na dlouhodobé spolupráci s investory, obchodními a finančními partnery, usiluje o spokojenost svých klientů. Skupina je členem několika odborných organizací, aktivně se podílí na rozvoji realitního trhu. Chcete se stát součástí našeho týmu? Aktuálně hledáme nového kolegu/yni na pozici:
Manažer/ka správy majetku (rezidenční nemovitosti)
Do našeho týmu hledáme zkušeného kolegu/yni, který/á dokáže efektivně dohlížet na činnost správních firem a zároveň zastupovat společnost jako vlastníka výborech SVJ (osoba odpovědná, zápis do obchodního rejstříku). Tato pozice má také finančně ekonomickou stránku, je třeba plánovat náklady a výnosy projektů a evidovat velkou část dat v našich interních systémech.
Co Tě u nás čeká
Odpovědnost za efektivní provoz portfolia nemovitostí - optimalizace provozních nákladů (energie, služby, ekonomická a technická správa)
Přejímka nově nakoupených nemovitostí, získání informací o objektu, nastavení procesů správy objektu
Správa dat v interních systémech, rozpočty, tvorba objednávek, evidence dokumentů
Stanovení provozních nákladů a výnosů nemovitosti, nastavení a správa rozpočtů jednotlivých projektů
Komunikace se spoluvlastníky nemovitostí
Zajištění uzavření smluv se správcem a servisními společnostmi, dodavateli energií
Spolupráce se správcovskou společností, průběžný dohled
Založení SVJ, zastupování společnosti ve výborech SVJ po dobu vlastnictví jednotek v projektu, organizace prvního shromáždění vlastníků (průběžně vždy 3-5 SVJ / členství ve výboru současně)
Zajištění provozních oprav, plán investic, dlouhodobé opravy
Roční vyúčtování služeb a provozních nákladů vlastníkům jednotek
Sjednání pojistných smluv
kontrola nedoplatků, vymáhání dluhů, komunikace s nájemci
Zajištění geodetického zaměření objektu
Organizace prohlídek nemovitostí (znalci, technici, bankovní zástupci)
Co od Tebe očekáváme
Min. 3 roky praxe v oblasti správy majetku (Property Management)
Orientaci na výsledek, strukturované myšlení
Nadšení, samostatnost, produktivitu a odpovědnost
Vzdělání technického směru výhodou
Co Ti můžeme nabídnout
Různorodou a náročnou práci ve stabilní firmě
Přátelský pracovní kolektiv a neformální prostředí
Práci na zajímavých projektech
Příležitost učit se novým věcem
Odpovídající finanční ohodnocení
Řadu zajímavých benefitů (MultiSport karty, eStravenky, příspěvek na důchodové nebo životní pojištění, občerstvení na pracovišti, flexibilní pracovní doba a možnost občasné práce z domova)
Pracovní smlouva na dobu určitou na 1 rok s možnosti prodloužení na dobu neurčitou již před uplynutím doby určité (dle oboustranné spokojenosti)